20 April 2013

Pamietacie wyspiewane przez Craiga Coltona "PAPARAZZI" Lady Gagi?


Nie?? A moze w ogole nie znacie?? To wlasnie moja dzisiejsza propozycja muzyczna. Wiem, wiem - nie dla kazdego Lady Gaga, ale dajcie Craigowi szanse :)






Zycze milego sobotniego wieczoru, ale jeszcze lepszej niedzieli :D


P.S.` Napiszcie czego dzisiaj sluchacie ! Smialo! Mozecie mnie katowac Waszym muzycznym gustem, jak ja Was katuje swoim :P
P.S.`` Chcialabym dodac swoj staly podpis (Hunger), ale nie mam pojecia jak to zrobic..... Ktos doradzi?

8 comments:

  1. Nie znam, po przesłuchaniu mogę napisać że wolę oryginał ;)
    Dziś niczego nie słuchałam, ale ostatnio często słucham: http://www.youtube.com/watch?v=hocALO6tlCc
    a ćwiczę (tzn, usiłuję ćwiczyć :P ) m.in przy http://www.youtube.com/watch?v=bPD6YiBFG1Q

    ReplyDelete
    Replies
    1. po pierwszym przesluchaniu tez mi sie nie spodobalo jego wykonanie, ale to przyszlo z czasem :)
      a do cwiczen mam kilka plyt, kiedys o nich wspomne

      Delete
    2. Chętnie się dowiem czego ćwiczysz, bo lubię swoją muzykę, ale wkółko ćwiczę do tego samego i pewnie za niedługo mi obrzydnie ;P

      Delete
    3. Miało być "do czego ćwiczysz" ;)

      Delete
  2. Podpis najlepiej zrobić sobie w formie znaku graficznego i potem mieć w formacie png lub jpg i wstawiasz za każdym razem korzystając z danej lokalizacji. Za pierwszym razem będzie to z dysku a potem możesz z bloga lub albumu Picasa.

    U mnie muzyczna nuda :) w sensie, że stałe klimaty w stylu Depeche Mode lub słucham radia Digitally Imported i wybieram Chillout Dream :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, teraz bede sie zastanawiac, w jaki sposob chce sie graficznie przedstawic :)
      wlasnie wlaczylam stacje DI, ale na Vocal Chillout :)
      zazwyczaj, gdy juz nie moge niczego znalezc wlaczam Trojke, ale DI pobede chwile, dziekuje!

      Delete
    2. Proszę bardzo :)

      Chillout Dream bardzo lubię bo nie przeszkadza mi w pracy w sensie, że słowa mnie nie dekoncentrują także jakoś tak odruchowo za każdym razem. A tak poza tym, to lubię ich ofertę, bo można sobie wybrać bez problemu coś dla siebie.

      Delete
    3. na pewno bede tam wracac, bo to co oferuja lokalne stacje to totalna pomylka, szczegolnie jesli chodzi o roznorodnosc :/

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...