19 January 2013

NA USTACH W ROKU 2012

Dzisiaj zapraszam Was na pierwsza czesc "Ulubiencow Roku 2012".
Tym razem beda to, jak tytul wskazuje, produkty kolorowe do ust.
Dodam tylko, ze na pielegnacyjne tez przyjdzie pora :)

Jesli jestescie choc troche zainteresowani... to serdecznie zapraszam :)

  Jesli ktos nie wie :), od zawsze bylam i nadal jestem milosniczka blyszczykow. Zdecydowalam, ze powinnam zaczac wlasnie od nich. 
Moim zdaniem na duza uwage zasluguje te marki Flormar, a w tym przypadku
  • Flormar Long Wearing Lip Gloss w odcieniu L407 (pierwszy od lewej, w kolorze truskawki) i L412 (trzeci od lewej, tworzacy idealna tafle delikatnego koloru) – oba z idealnie wtopionymi w baze drobinkami, dajace efekt mokrych ust i ladny polysk oraz Flormar Tru Color w odcieniu 06 (drugi od lewej, delikatnie perlowy, podkreslajacy naturalny kolor ust)
Marka godna uwagi, jesli chodzi o jakosc blyszczykow i wybor odcieni jest Revlon, chodzi mi tutaj przede wszystkim o:
  • Revlon ColorBurst w odcieniu 018 Fire (czwarty od lewej, kryjacy, bez drobinek, ktory mozecie zobaczyc tutaj ) oraz 016 Bordeaux (piaty od lewej, kryjacy, z delikatnymi drobinkami, ktore nie sa widoczne na ustach).
Dalej mamy Helenke Rubinstein, do ktorej mam blyszczykowy sentyment, a przejawia sie on miedzy innymi miloscia do:
  • HR w odcieniu 60 Siren (w samym srodku, sliwkowy, malo kryjacy ale ideal) oraz 104 Purple Dance (multum widocznych drobinek, ktory nie nadaje sie do solo-egzystencji a tylko na zblizona odcieniem pomadke)
Jemma Kidd Make Up School zawojowala moje serce tylko jedym odcieniem
  • JK w kolorze 08 Fuchsia (czwarta od prawej, kolor bezpieczny a jednak na tyle wyrazny,by ozywic twarz)
Niemiecka marka P2, do ktorej w UK mamy trudny dostep a ma kilka swietnych kosmetykow polubilam za :
  • P2 Lip Passion 020 Cha-Cha-style (trzeci od prawej, niestety wycofany, blyszczyk nie daje prawie koloru ale jest wygodny w uzyciu, nawilza, nie skleja ust)
Jesli chodzi o MACa to chcialabym Wam pokazac produkt, ktory nie jest moze idealnym moim nude ale przy mocnym mkaijazu oczu, wyglada swietnie, mowie tu o:
  • MAC Cremesheen Glass w odcieniu Boy Bait (nie klei sie, ladnie sie naklada i ladnie schodzi)
Na koniec zostawilam sobie marke NYX, ktora ma kilka skarbow do odkrycia,a w tym przypadku bedzie to:
  • NYX Girls Gloss w odcieniu RLG 28 Whipped (ladny nudziak)


(kliknij na zdjecie, by powiekszyc/ click picture to enlarge)


Jesli rozmawiamy o szminkach, to nie mam az tylu ulubiencow, co nie znaczy ze mam tylko cztery pomadki. O nie! :) Mam ich wiecej niz cztery i to dzieki Wam (albo przez Was:P ).
Wiekszosc z Was zna marke 17, mlodsza siostre No.7, ktora w swojej ofercie ma miedzy innymi:
  • 17 Mirror Shine Lipstick w kolorze Belle (odpowiedni nude dla osob, ktorych naturalny odcien ust jest troche ciemniejszy)
     
Ulubiona "niebieska" czerwien to MAC:
  • MAC w kolorze M.A.C. Red (wykonczenie satynowe, nie wysusza, dzieki niebieskim tonom "wybiela" zeby)
Szminkowo-balsamowe szalenstwo w 2012 roku zafundowal Nam wszystkim Revlon (Jest ktos, kto sie nie skusil?), a ja dozgonna :P miloscia obdarzylam kolor, ktory przypadkowo trafil do mojego koszyka a pozniej zawsze los chcial, ze byl pod reka:
  • Revlon LipButter 045 Cotton Candy (perlowy roz, o dobrych wlasciwosciach nawilzajaco-natluszczajacych, na zime jak znalazl)
Na koniec prawie doskonalosc marki Inglot:
  • Inglot AMC Lip Pencil w w odcieniu 34 (matowa, dlugotrwala kredka , ktora moze troche wysuszac usta)


(kliknij na zdjecie, by powiekszyc/ click picture to enlarge)

Zdecydowanie polecam blizsze zaznajomienie sie z wymienionymi produktami do ust, szczegolnie z marka Flormar (blyszczyki), Revlon (blyszczyki ColorBurst i pomadki LipButters) oraz Inglotem (matowe kredki od ust).

Czekam tez na Wasze propozycje blyszczykow i pomadek, ktore powinnam wyprobowac w Roku 2013:)

Dziekuje i do poczytania juz wkrotce :)



36 comments:

  1. Ciekawe kolorki i bardzo ladna kolekcja :)

    ReplyDelete
  2. Czerwień MACzkow jest piękna. imponująca kolekcja smarowideł do ust :D

    ReplyDelete
  3. no same piękności pokazałaś, ja też bardzo polubiłam masełka revlon:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlugo nie chcialam uwierzyc, ze te maselka sa takie dobre:), ktore masz kolory?

      Delete
    2. teraz mam już 3:D peach parfait, strawberry shortcake i cotton candy. chyba mnie już więcej kolorów nie kusi, chciałabym jeszcze spróbować dla porównania masełka l'oreal. Próbowałaś może?

      Delete
    3. jeszcze nie ale gdy bedzie okazja to pewnie sie skusze :))) chyba, ze u Ciebie przeczytam, ze nie warto :P

      Delete
  4. cóz za piękne zbiory:))Mac Boy Bait ma sliczny odcien!

    ReplyDelete
  5. Nie lubie blyszczykow ale moze kupie jeden taki co sie nie będzie ciężki na ustach. Ładne kolorki

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesli nie lubisz blyszczykow to tak jak Ci pisalam na Twitku, sprobuj z marki 17 Beehive (przy jasnym pigmencie ust) albo Belle (gdy Twoj naturalny kolor ust jest ciemniejszy),fajne nude blyszczyki ma NYX i MAC :)

      Delete
  6. nie ma ani jednego kolru tutaj, ktory nie wpadl by mi w oko. swietne sa.

    ReplyDelete
  7. sliwkowa Helena ma piekny kolor tu w moim monitorze;) lip butters tez uwielbiam. tej szmince z 17 musze sie przyjrzec przy nastepnej okazji w bootsie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba sie zaplacze, jak 60 Siren HR mi sie skonczy :P z 17 mam kilka szminek i nie wszystkie sa takie 'wow', ale warto im sie blizej przyjrzec :)

      Delete
  8. matko ile Ty tego masz! :) niektóre odcienie nie moje, ale wierzę, że śliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj slicze, sliczne :) a te bardziej Twoje odcienie to ktore? :P

      Delete
  9. flormar kusiiii.... większość osób chwali jeszcze więc pewnie warto wypróbować:);)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam pomadki i wpadła mi w oko 17 ;)

    ReplyDelete
  11. ładna kolekcja błyszczyków :) ja ich nie posiadam, ale w tym roku podjęłam decyzję że dla przyzwoitości będę miec jakis :) ale armia szminek w komplecie za to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie do pewnego czasu istnialy tyyylko blyszczyki :))) pokaz te swoja armie szminek:P

      Delete
  12. Blyszczykomaniaczka:D z prezentowanych przez Ciebie mam tylko z Nyxa i bardzo lubie:)
    Polecam zaznajomienie sie z blyszczykami z Inglota ;)
    Ja ostatnio mam faze na szminki:)szukam tej jednej jedynej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, a te blyszczyki z Inglota to wszystkie, czy polecasz jakies konkretne kolory lub serie?? w jakim odcieniu szukasz TEJ JEDYNEJ szminki?:P

      Delete
  13. Replies
    1. gdyby byly nowe to moglabym napisac "prosze sie czestowac" :)))

      Delete
  14. Wow ... sporo tego i muszę przyznać, że niczego nie miałam :(

    ReplyDelete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...