19 July 2013

Seventeen AGAIN?;D


Dzisiaj slow kilka o pomadkach Mirror Shine bootsowskiej  marki 17. Produkty  marki 17 z zalozenia sa skierowane do mlodszej grupy docelowej, ale nie sadze by ktos az tak bardzo sie tym kierowal. Na pewno NIE JA:P

Szminki te sa kremowe,  lekko  kryjace i nadajace naturalny delikatny  polysk.  Natluszczaja usta, ale  przez dluzsza chwile mam uczucie takiej ich "woskowosci". Zapach rowniez jest jakis taki woskowy, ale szybko sie ulatnia. Moga sie troche topic (przy wysokich temperaturach!), ale  jeszcze zadna mi sie nie zlamala. Nie jest zle:P



MOJE ODCIENIE:
  • BEE-HIVE - nudziak dla  osob o jasniejszeym odcieniu ust,
  • FLIRTINI - zgaszony roz (drobinki widoczne w sztyfcie, ale zanikaja po nalzoeniu na usta),
  • BELLE - nudziak dla osob, o bardziej ciemniejszych ustach. MOJA ULUBIONA!
  • PEACE - rozbielony roz (ma sie nijak do koloru sztyftu:P),
  • HOLLY-WOOD - klasyczna czerwien, bezpieczniejsza, bo wiecej w niej zimnych tonow,
  • ROSERIE - rozbielony  fiolet, piekna przy opalonej skorze:),
  • SCRUMPTIOUS - sliwka;



Szminki w nowych opakowaniach (dwie przedstawione ponizej)  maja dolaczone lusterko, ale opakowania stracily duzo ze swojego uroku.


Puste miejsce:P Jak widzicie, w moim stojaczku zostala  przestrzen do zagospodarowania. Dwa puste miejsca!!! Pewno kiedys przy okazji je zapelnie :))))



Moim skromnym zdaniem, te blyszczace pomadki, sa dobrym rozwiazaniem przy codziennych albo niezobowiazujacych makijazach.  Odpowiednie, by nadac ustom kolor ale niekoniecznie dodawac im  do towarzystwa caly makijaz.
Podsumowujac... LEKKO i ZWIEWNIE, ale Z KOLOREM:D

Dziekuje Wam za  odwiedziny!!!
H for Hunger :)

22 comments:

  1. Faktycznie nowe opakowania straciły na uroku, przynajmniej mają lusterko :D Tylko przez nie pomadka zamyka się w jednej pozycji ;]
    Nie pamiętam jaki odcień otrzymałam od Ciebie, ale jestem z niej bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w tych nowych zamkniecie jest koszmarne :/
      mam wrazenie, ze masz Bee-hive albo Belle, fajnie ze trafilam :)

      Delete
  2. nie znam tych pomadek ale Hollywood podoba mi się bardzo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z czerwonych wole te bardziej satynowo-matowe, bo latwiej mozna je kontrolowac, ze tak to ujme:P

      Delete
  3. Cztery pierwsze od lewej - przepiękne :)

    ReplyDelete
  4. Hm...No tak i znowu kuszenie... :),jutro idę do Bootsa po doładowanie do telefonu i aż się boje tej wyprawy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. cwicz silan wole, cwicz wole, cwicz..enie czyni mistrza... czasem:PP

      mnie w bootsie ostatnio niewiele kusi, ale sklepy online to inna bajka, wszedzie cos ciekawego:DD

      Delete
  5. Mi się niesamowicie podobają wszystkie kolory oprócz tych nowych ;)
    I nie wątpię, że szybko zapełnisz puste miejsca :D

    ReplyDelete
  6. Wesoły zbiorek :) a masz porównanie do Wibowego Elixiru? :)

    Będę musiała w końcu kupić taki stojak, bo przybyło mi pomadek. Co jest zaskakujące :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. odcienie z wibo wydaja sie byc troche sztuczne cukierkowe i mocniej kryja, a te z 17 latwiej dopasowac i latwiej zbudowac kolor, bo kolor jest slabszy i bardziej transparentny...
      zerkalam u mnie w TK Maxxie, ale stojakow na szminki brak:(

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...