3 June 2013

eliksiry do ust marki wibo.... good job :D

Dzisiaj chcialabym Was zaprosic na moja krotka recenzje dotyczaca pomadek, ktore szturmem wdarly sie w bogosfere. Wlasciwie nie musialy sie wdzierac, bo ich jakosc w stosunku do ceny jest naprawde zdumiewajaca. 

Mam nadzieje, ze swatche/probki  kolorow, pozwola Wam wybrac odpowiedni odcien dla Was. A jesli nie..... Zaszalejcie i wezcie wiecej niz jedna!!! :DD



PODSTAWOWE INFORMACJE
Nazwa: Wibo Eliksir Nawilzajaca Pomadka do Ust.
Pojemnosc: 4,2g
Cena: 6-9 zl
Producent: Wibo, Kartuzy, Polska
Dostepnosc: Rossmann
Nawilzenie:Wystepuje wraz z natluszczeniem ust
Krycie. Zdecydowanie potrzebujemy kilku warstw, by mowic o kryciu kolorem, ale juz przy pierwszej warstwie  usta przybieraja  kolor pomadki;



Wady:

  • opakowanie - plastykowe, w stylu kosmetykow-zabawek dla malych dziewczynek, przy zamykaniu trzeba odpowiednio ustawic zatyczke, by "wstrzelic sie" (wpasowac) w podstawe, logo szybko sie sciera, ale pozostaje oznaczenie koloru, ktore producent sprytnie umiescil na naklejce :)
  • troche tlusta na ustach, niektore kolory ciezko "dociagnac" na srodek ust tak, by nie bylo widac ich naturalnego odcienia,
  • paleta barw moglaby byc bardziej roznorodna, bo mamy do wyboru prawie tylko same roze, niby rozne od siebie, ale jednak roze....  07 na  moich ustach wyglada troche kiczowato :P


Zalety:
  • latwosc w nakladaniu, ale np. 07, 09 lepiej nakladac z lusterkiem,
  • cena,
  • bezdrobinkowe,
  • nablyszczanie i jakas taka soczystosc niektorych z nich,
  • nie wysusza ust i nie podkresla suchych skorek,
  • sztyfty nie sa zbyt miekkie i nie lamia sie samoistnie,
  • ladnie schodza z ust, nie zbieraja sie w zakamarakach,



Probki/swatche kolorow:
  • Wibo Eliksir 04 - zgaszony roz, cos w stylu vintage
  • Wibo Eliksir 05 - nudziak jak sie patrzy, u mnie  ciut  wpadajacy w braz,
  • Wibo Eliksir 06 - typu "lila-roz,
  • Wibo Eliksir 07 - slodki rozmyty  roz,
  • Wibo Eliksir 08 - czerwien (w opakowaniu) z domieszka koralu (na ustach),
  • Wibo Eliksir 09 - w kolorze sliwkowym, praktycznie sama  'robi' makijaz,



Na koniec podstawowe pytanie: PONOWNY ZAKUP?  TAK,  chcialabym tez  wyprobowac 3 pozostale  z kolekcji :)))

Domyslam sie, ze wiele z Was maja juz swoje Eliksiry... Napiszcie jakie macie kolory i co o nich sadzicie!


Milego dnia!
Hunger 


51 comments:

  1. mam 07 i u mnie na ustach ledwo widać;) ale generalnie jestem na tak:) jeszcze 06 mi się podoba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 06 to jeden z ladniejszych kolorow w palecie :) o tym jka wyglada u mnie 07 napisalam powyzej :P

      Delete
  2. Nie kusiły mnie do tej pory w ogóle.
    Ale słocze na Twojej łapce bardzo mnie przekonują :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najlepiej zacznij od jakiegos bezpiecznego odcienia, np 05 lub 06 :)

      Delete
  3. Nie wiem jak to jest, ale kiedy robiłam zakupy dla Ciebie w ogóle mnie nie ruszały. W końcu skusiłam się na jedną i totalnie mnie zauroczyła :) Poleciałam po dwie następne :P Tylko tak jak piszesz- szkoda, że nie ma bardziej różnorodnej gamy.
    Fajny stojaczek na pomadki, można wiedzieć skąd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem cos o tym, to cos jak "dojrzewanie do zakupu" :PPP a o stojaczku pisalam tutaj: http://hungerforbeauty.blogspot.co.uk/2013/04/lowy-zdominowane-glownie-okoloszminkowe.html, jest z tkmaxxa :)

      Delete
  4. 06 i 07 mogłabym mieć, ale w sumie ja tak rzadko używam szminek, że nie wiem, czy by się nie kurzyły...

    ile Ty tak w ogóle masz szminek? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. racja, lepiej miej cos co Ci sie bardziej przydaje/co bardziej lubisz :) szminek mam kilka-...... zgadnij :PP

      Delete
    2. hmmmmm.....
      totalnie zgaduję - około trzydziestu? +/- ?

      Delete
    3. musze policzyc, to wtedy Ci odpowiem :PPP

      Delete
    4. jeśli musisz liczyć, wiedz, że coś się dzieje ;P
      Ja mam 5 ;)

      Delete
    5. jesli musze liczyc, to wiedz ze chce Ci podac dokladna liczbe :P a teraz to nie powiem #foch :P

      Delete
    6. foch piękności szkodzi, nie fochuj ;)

      Delete
  5. Mój faworyt to zdecydowanie 04 :)

    ReplyDelete
  6. Jak bede kiedys w PL to napewno zerkne na te cudenka tak samo jak na slawna Celie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zerknij koniecznie!:) moim skromnym zdaniem eliksiry sa lepsze niz celia, ale nie dowiesz sie dopoki nie sprobujesz :P

      Delete
  7. mam 5 i 7 i są super, mogłyby być trwalsze jednak:(

    ReplyDelete
  8. mam 6 kolorów :) uwielbiam wszystkie :D

    ReplyDelete
  9. Przecudne kolory, wszystkie :)
    Najbardziej podoba mi sie 07 i 08 :)

    ReplyDelete
  10. chyba sie skusze na 07:) i 04 ciekawie sie prezentuje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi chyba 07 najmniej odpowiada, ale duzo zalezy od koloru ust, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie bedzie sie pieknie prezentowal :)

      Delete
  11. Ja przyznam,zenie probowalam ..ale kusisz!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kusze, bo za taka cene sa naprawde ok, tylko musisz trafic z kolorem :)

      Delete
  12. Jak na razie mam tylko dwa eliksiry, chciałam kupić więcej na ostatniej promocji ale były strasznie przebrane;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ich cena bez promocji chyba tez nie jest taka zla, ale jasne ze lepiej w promo = wiecej kupisz :P

      Delete
  13. Po długim czasie oporów wobec tej pomadki skusiłam się na promocji na nr 9 i jestem zachwycona ;) i żałuję że wzięłam tylko jeden kolor. Gama kolorystyczna rzeczywiście mogla by być szersza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze sie :)) a co do wiekszego wyboru, to fajnie byloby go miec :D

      Delete
  14. Mnie te opakowania odstraszają :( Wolę Celie.

    ReplyDelete
  15. prześliczne kolory.. wszystkie własciwie bardzo mojowe *.*

    ReplyDelete
  16. cudniaste kolory! wszytskie własciwie bardzo mojowe *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. a do tego takie nieszkodliwe finansowo :P, wiec mozna zaryzykowac kilka sztuk...

      Delete
  17. Jaka kolekcja :) Piękne kolorki i cenowo super. Podoba mi się 06 i 07 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 07 ladnie wyglada na swatchu, ale u mnie na ustach niestety zbyt rozowy.... moze przy jasniejszej karnacji wyglada lepiej:)

      Delete
  18. Mam kolor 09 jak dobrze pamiętam, jeszcze jej nie ruszałam :) Ciekawe, czy będę zadowolona bo opakowania są koszmarne :P

    Ładna kolekcja :) A ten organizer miałam ostatnio kupić i inna babka sprzątnęła mi z przed nosa ostatnie sztuki... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. opakowanie wrecz odstrasza od zakupu :P u mnie 09, dzieki temu ze tworzy kontrast na twarzy, tak jak napisalam "robi makijaz", ale nie jest jakos szczegolnie przeze mnie ulubiona :))
      w moim tkmaxxie byl tylko 1 organizer, buuu :(

      Delete
  19. Opakowanie paskudne, ale zawartość świetna! :) Mam kolory, 1, 3, 4, 5 i 7 :D I jeszcze chcę numer 8! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bedziemy mialy po rowno, tylko troche inne odcienie :)))

      Delete
  20. Dwójeczka świetna.. Niewspomniana tutaj. Kolor w miarę rzucający się w oczy, ale jeszcze nie tak jak ósemka czy dziewiątka, polecam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dwojka wydala mi sie jakas taka nie dla mnie, ale moze sie myle... moze kiedys uda mi sie to sprawdzic:)) dziekuje!

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...