31 July 2014

ulubiency trzech miesiecy (kwiecien -> czerwiec) - kolorowo

Po dluzszej nieobecnosci  Hej Ho :D i  zapraszam druga czesc 'Ulubiencow'.

TUTAJ mozecie poczytac o moich faworytach pielegnacyjnych, ale mam tez cale cztery sztuki ulubiencow  kolorowych, na ktorych mam przyjemnosc Was zaprosic:)






Swoja prezentacje pragne rozpoczac od blyszczyka  o jakze zachecajacej nazwie Exotic Island (marki Eye Candy przy wspolpracy z blogerka Tanya Burr). Jak na drogeryjny  blyszczyk trzyma sie przyzwoicie, nie klei sie i jest dosyc kryjacy. Mam mu do zarzucenia specyficzny cukierkowy-owocowy zapach i dosyc tlusta formule, ale przymykam oko, bo idealnia pasuje do kontorowki do ust
Flormal Waterproof  Lipliner o numerze 216, ktora stosuje na cale usta. Staralam sie jej kolor przedstawic na osobnym zdjeciu, ale ze aparat widzial to zupelnie inaczej, to niestety nic z tego nie wyszlo.  Przyjdzie jeszcze na nia czas :)))
Ostatni naustny produkt to Rimmel Exaggerate Full Color Lip Liner 064 Obsession, ktory takze uzywalam ostatnio w zastepstwie matowej szminki. Idealnie sprawdza sie, gdy mam malo czasu, a jednak chce wyjsc choc troche 'zrobiona' :P Ostrzegam, ze moze przesuszac. Ostatni produkt to znany juz wszystkim lakier OPI Bubble Bath. Idealne rozwiazanie, gdy chcemy by nasze paznokcie wygladaly schludnie i zdrowo.


Na zdjeciu widzicie takze temperowke-krowke z Keswick, ktora pelni tu role podporki do lakieru, by ten nie uciekl z kadru :P  Samo Keswick to miasto, ktore odwiedzilismy rok temu bedac w Lake District. Wspaniale dwa dni :D


Na tym pragne zakonczyc moj  jakze krotki (w mojej ocenie:P) wpis. Do zobaczenia na Waszych blogach:))) Wybaczcie, ze troche Was zaniedbuje! Dla tych, ktorzy pragna byc bardziej na biezaco, zapraszam TUTAJ.

H for Hunger For Beauty

24 comments:

  1. Szykowałam się na poemat, a zanim zaczęłam czytać już się skończyło ;) Mało tych kolorowych ulubieńców jak na trzy miesiące, ale domyślam się że to są te naj naj. Lakier z OPI ma piękny kolor i sama rozważałam zakup, jednak nie do końca lubię ich jakość itd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo, bo wybralam te kosmetyki, o ktorych jeszcze nie mowilam:) choc wiem, ze i tym razem nie powiedzialam zbyt wiele..... czas mi nie sprzyja :(

      Delete
    2. wiem jak to jest, sama ostatnio nie mam go zbyt wiele ;)

      Delete
  2. ja nie mam ulubiencow cale zycie uzywam jednych i tych samych kosmetykow sprawdzonych na sobie ,nie eksperymentuje bo zazwyczaj sie uczuleniem konczy jedyne co zmieniam to lakiery do paznokci i pomadki do ust :)

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/rosewe.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez raczej nie eksperymentuje, ale zmieniajace sie potrzeby skory wymagaja zmian w pielegnacji, wazne by robic to z glowa:)
      nie moglabym uzywac kosmetykow, ktorych uzywalam 10 lat temu :(

      Delete
  3. Krowka jest slodka!!! Nie znam za bardzo Twoich ulubiencow z doswiadczenia, choc Tanya Burr czasem ogladam. Ostatnio sobie kupilam tinty z OPI i sie strasznie zawiodlam :/. Bardzo je chcialam, a teraz jak juz je mam to zaluje, ze je kupilam. Schodza po bardzo krotkim czasie. Nawet nie kilka godzin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Ja ja ogladam dosyc rzadko, mam przesyt materialem, ze tak to brzydko okresle:P Zerknelam na te tinty z OPI i od razu na recenzje, niestety kiepsko:( Szkoda, ze musialas sie przekonac na wlasnej skorze/paznokciach, ze to bubel:(

      Delete
  4. Lakier z OPI bardzo ładny lubie takie odcienie ;)

    ReplyDelete
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z nich.

    ReplyDelete
  6. u mnie lakiery z OPI się niestety nie sprawdzają

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez za nimi wszystkimi nie szaleje, ale akurat ten lubie, czy to przy krotkich czy przy dlugich paznokciach wyglada dobrze:)

      Delete
  7. Nie miałam nic z tego, ale ten lakier opi wyglada cudownie !

    ReplyDelete
  8. Ale krótko :D Następnym razem dłużej poproszę. :D
    Niczego stąd nie znam niestety prócz lakieru z OPI, bo o nim sporo słyszałam. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdy tylko bede miala wiecej weny/czasu/ciekawych produktow to bede pisac :D
      Wszystkie wymienione tu produkty, u Ciebie sa latwiej dostepne niz u mnie:))

      Delete
  9. Mam miniaturkę tego lakieru OPI ale jeszcze go nie używałam.

    ReplyDelete
  10. Lakierek boski <3 tez mam juz moich standartowych ulubienców do pokazania :) kolorówka tez jest i u mnie :)

    ReplyDelete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...