27 February 2014

Przypominam o "twarzowym rozdaniu"

Hej!

Zostalo  tylko kilka dni, wiec jesli ktos ma chec i sile, by wziac udzial w moim rozdaniu, zapraszam serdecznie!

 przygarnij nas:D


Nie bede zdradzac, ile z Was juz wzielo udzial, ale jeszcze raz Wam dziekuje:))) Szczegolnie tym, ktorzy odwiedzaja mnie z czystej sympatii (he??) albo z czegos tam innego, co Wam siedzi w glowach:)))

Dziekuje tym, co nie musza a wspominaja o mnie na swoich blogach. U mnie dobre serce zawsze pozostaje w cenie, nawet w takich pozornie malych rzeczach. Chyba sie wzruszam, a fe!:P

Wasza H.


8 comments:

  1. Replies
    1. proponuje dwie opcje:
      pierwsza: wez udzial w rozdaniu i druga: udzial wez w rozdaniu:P

      a tak w ogole, to ja chce kure:DDD

      Delete
  2. A fe, fe, nu nu nuUU nuuuU po łapkach - padnijmy i poszlochajmy sobie - jesteśmy okularniki - wszystko nam wolno :P A pączka jadłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swoją drogą - tam nostalgicznie mi się przypomniało - jak pierwszy raz do Ciebie przyszłam to od razu w głowie mi się pojawiło - Pachnieć krzykiem z wykrzyknikiem hyhyhy :D

      Delete
    2. moja siostra uwielbiala te yyy eee perfumy?, bo nie wiem co to dokladnie bylo, ja nie moglam zniesc:PPP a reklame tez pamietam!:P

      paczki planuje dopiero pozniej, ale na pewno nie beda takie, jak polskie, tylko jakies udziwnione ble... ale zjem, zjem:))
      chyba, ze bedziemy robic chrust #uwielbiam

      Delete
    3. Hhehe - z tymi "perfumami" była śmieszna historia ;) Reklamę pamiętam doskonale - na tamte czasy (ojciec praaać?) była naprawdę spoczko..
      No ale była bardzo kobieca i zawierała element różowego o ile pamiętam - więc wstyd było się przyznać że mi się podobała :D
      Zapach też mi się podobał w skrycie - bo sama przed sobą się wstydziłam, że może mi się "coś" takiego podobać hehee - w owych czasach buntowałam się silnie głównie przeciwko chodzeniu w spódnicach lolll :D
      Chust - ---> pychota! ale tylko taki zrobiony samemu właśnie, bo kupny to bleeh

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...