11 August 2013

Jajecznica wedlug Gordona Ramsay'a

Witajcie!
Ten krotki wpis powinien sie pojawic w sobote trzeciego sierpnia (tego roku!), bo wlasnie wtedy mialam okazje sprobowac po raz pierwszy slynnej jajecznicy wedlug przepisu Gordona Ramsay'a.
Wiem, zwykla jajecznica.... ale gdyby zrobil ja dla mnie sam Gordon Ramsay nie smakowalaby tak wybornie, jak ta ponizej:DDD


A dla zaintereseowanych przepis. Moze ktos z Was zdecyduje sie ja przygotowac:P


Smacznego i do napisania juz niedlugo:)

H for Hunger

21 comments:

  1. nie zjadłabym takiej - za dużo masła i ta śmietanka.. lubię bardziej ściętą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta moja byla ciut bardziej scieta, bo tez nie lubie rzadkiej jejecznicy, to dodana smietanka i maslo sprawiaja, ze jest bardziej puszysta:)

      Delete
  2. Mniam! Ja bym zrobiła bez masła, a jeśli już po łyżce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne! zawsze mozna zmodyfikowac wedle wlasnych upodoban:) daj znac, jak sprobujesz!

      Delete
  3. Kocham Gordona ♥
    Już wiem, co jutro będzie na śniadanie, dzięki Hunger! :*

    ReplyDelete
  4. Ide oblukac:) Ja dzisiaj chleb pieklam haha, chyba polubiłam Morrisona:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. my tez przez dlugi czas pieklismy chleb w domu, ale ostatnio jakos nie ma czasu... masz jakis ciekawy przepis?:)

      Delete
    2. na tych torebkach z Morrisona jest, tylko woda i ich wkład, pychota:) a Natchnał mnei kanał Hanii Smajdor, opowiada o Australii i swoim tam życiu:)

      Delete
    3. Za mnie maszyna piecze :)Od dłuższego czasu wzbogacam ziarnami, a od niedawna dorzucam siemię lniane :)

      A mam pytanie z innej beczki, dostałaś e-maila? :D

      Delete
  5. Nie przepadam za filmikami. Robiłaś dokładnie według tego filmu, czy dołożyłaś coś od siebie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jej nie robilam, tylko jadlam, wiec nie wiem, ale sadze ze wedlug przepisu...

      Delete
  6. Zdjęcie wygląda bardzo apetycznie!
    Uwielbiam jajecznicę pod każdą postacią i w każdej wariacji składnikowej :)
    Ale najlepszą przygotowuje mój Robal! Podaje do łóżka na stoliku, do tego razowiec z masełkiem i kubek gorzkiej czarnej herbaty! Jestem w niebie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD
      z calego tego zestawienia najbardziej brakuje mi razowego chleba, w ogole dobrego polskiego chleba:))

      Delete
  7. Bardzo ciekawy blog. :) Jajecznicę lubię ale tłuszczy muszę unikać, mam za dużo cholesterolu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, jak ja dawno nie badalam poziomu cholesterolu://// Dziekuje za mimowolne przypomnienie:)))

      Delete
  8. Muszę wypróbować jego przepis na jajecznice ;)

    ReplyDelete
  9. W ostatnich dniach mam okazję poznawać angielską kuchnię i ichnie specjały :) Niektóre są niesamowicie pyszne ♥ No i miałam okazję jeść jagnięcinę w sosie miętowym zrobioną niemal tak dobrze jak przez mojego męża. To jest Jego specjalność ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. az mam ochote sprobowac choc nie przepadam za sosem mietowym, ale jak mus to mus..znaczy sos to sos:DD my tez sobie niezle podjedlismy na naszych mini wakacjach:))

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...