26 May 2012

MAKIJAZ "Silly Electric"

Dzisiejszy wpis to jak widac po tytule makijaz.
Wykonany on zostal przede wszystkim paletka theBalm "Nude tude" oraz kredka Urban Decay 24/7 w odcieniu Electric.

A oto sam makijaz:


Zeby nie bylo zbyt nudno i latwo, uzylam jeszcze kilku produktow, ktorych zdjecie mozecie zobaczyc ponizej:



Uzyte kosmetyki (bez sciemy):
  • TWARZ 
* zel pod oczy i na powieki (SEN 24-hour Eye-Contour Moisturising Gel
* krem cc (RACHEL K Mineral Color Control Blemish Balm w odcieniu Neutral)
*korektor (FLORMAR Perfect Cover w odcieniu 03)

  • OCZY
* baza pod cienie (NARS Pro-Prime Smudge Proof Eye Shadow Base)
*  paint pot (MAC Paint Pot w odcieniu Painterly)-opakowanie zastepcze :P
* cienie ( theBALM "NUDEtude", odcienie: Sassy- wewnetrzny kacik i pod lukiem brwiowym,  Stubborn-cala powieka, Sexy- zewnetrzny kacik w strone srodka powieki oraz Silly-zewnerzny kacik i srodek powieki by "zlamac" intensywnosc poprzedniego  koloru)
* zelowy eye liner (ESSENCE w odcieniu 04 I love NYC)
* kredka od oczu (URBAN DECAY 24/7 w odcieniu Electric)

  • RZESY I BRWI

* tusz (CLINIQUE High Impact Mascara w odcieniu 01 Black)
* zestaw do brwi ( CALVIN KLEIN 403 Deep Taupe)
* zel do brwi (ANASTASIA Tinted Brow Gel w odcieniu Brunette)

  • AKCESORIA
 * zalotka (SHU UEMURA - efekt podkrecenia widac przy otwartych oczach :) )
* pedzel jezyczkowy (MAESTRO)
* pedzel do blendowania (MAC 217)
* pedzel do eye linera (ECO TOOLS)
* pedzel by podkreslic zewnetrzny kacik (z paletki theBalm)

To by bylo na tyle jesli chodzi o ten oto makijaz. Jestem  bardzo zainteresowana, jaka bedzie Wasza reakcja i czy w ogole jakas bedzie................ To niby nic takiego ale jakze milo, gdy ktos napisze slow kilka :))))

Wciaz mamy sobote, wiec zycze Wam milego wieczoru,  jeszcze wspanialszej niedzieli ..............
i byle do przodu!!!!!!!!!! :)

p.s. Nadal duzo nie wiem, co i jak na blogu, wiec zdarzyc sie moze, ze cos pokrece albo usune albo zablokuje................... Jesli widzicie jakis blad albo mozecie cos doradzic- CZEKAM!!!!

12 comments:

  1. Sliczny makijaz!:) czekam na kolejne!

    ReplyDelete
  2. @Ania, serdecznie dziekuje Aniu, w rzeczywistosci kolory byly duzo bardziej zywe :)

    ReplyDelete
  3. To Twoje dzieło? Jestem pod ogromnym wrażeniem :) A te rzęsiska obłędne!

    ReplyDelete
  4. @Iwetto moje rzesy, moj makijaz a N. zrobil zdjecie; Dzieki!! :)

    ReplyDelete
  5. Swietny, musze isc zgapic i cos podobnego wymalowac...moje kolory.

    ReplyDelete
  6. @ Baby Jane Hudson - bede z niecierpliowscia oczekiwac :)

    ReplyDelete
  7. No mi troche sie nie podoba...... bo całej twarzy nie ma!!!!! Także post jest nie pełny! 😜😝 ;P
    Poproszę o poprawkę!! ;D

    Rzęsy cudowne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podoba sie? nie patrzec :))))) poprawka moze kiedys bedzie... dzieki za mily komentarz!!

      Delete
  8. Mogłabyś pokazywać się częściej :)
    Super rzęsy! no i dobór kolorów na plus. Szkoda, że nie pokazałaś przy otwartych oczach. Nie daj się prosić ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj, ja nie jestem dobra w "pokazywaniu sie" :P jesli cos przyjdzie mi do glowy w przyszlosci to postaram sie to przedstawic troche inaczej :) dziekuje!

      Delete
    2. Też tak kiedyś mówiłam ;) Ale rozumiem.

      Delete
    3. moze to przyjdzie wczesniej niz pozniej :)

      Delete

Czekam na te kilka badz kilkanascie znakow, ktore potwierdza, ze tutaj bylas/es. Nie dodawaj linkow, sama Cie znajde:P Dziekuje! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...